Dbamy o prawa klienta, w tym także o prawo złożenia reklamacji.
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć kupującemu produkty bez wad.
Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie internetowym są objęte gwarancją producentów.
Reklamację należy zgłosić do serwisu wskazanego w załączonym to towaru dokumencie gwarancyjnym
lub
za pośrednictwem sklepu internetowego kot w butach na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Kombatantów Polskich 11/6, 78-300 Świdwin
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@kotwbutach.com.pl
W opisie reklamacji należy podać:
1/ swoje dane kontaktowe,
2/ dokument sprzedaży - faktura vat,
3/ data stwierdzenia istnienia wady,
4/ opis wady,
5/ żądanie reklamującego: nieodpłatna naprawa, wymiana na nowy,
obniżenia ceny, zwrot zapłaconej ceny (odstąpienie od umowy) - wskazanie więcej niż jednej opcji może usprawnić proces rozpatrzenia reklamacji.
O sposobie załatwienia reklamacji sklep niezwłocznie powiadomi kupującego.
Formularz reklamacji